27 Haziran 2008 Cuma

Heyoooo TATİİİLLL

Yok bugün Diary/Dairy hikayesi bugün. Alıştınız günlük süt ürünlerine. :)) Bu tatil bloğumu aydan aya ziyaret edebilirim herhalde. Üzgünüm... Size yaptığım yeni takıların ve kutumun fotoğraflarını yayınlayacağıma dair söz vermiştim. Tembelliğim yüzünden onlar da kaldı. Ne yapayım? Bir ev kedisi tembeldir, evinde yatar yuvarlanır durur. Dışarı nadiren çıkar. Aklı fikri miskinliktedir ve hep böyle kalacaktır.

Bu yaz çok güzel bir programım var. Bu akşam 17:30 sefer sayılı uçakla Mersin'e uçuyorum. Teyzem, eniştem ve minik aşkım, kuzenimi görmeye gidiyorum. Oradan hep beraber Taşucu'na geçeceğiz. Söylediklerine göre Bodrum'un eski, sessiz, kimsesiz hali gibiymiş orası. Bana çok iyi gelecek. Sıkılacağımı sanmam; 11 yaşında hareketli bir beyefendiyle hiiiç sıkılmam. Dahası, bazı kırıklıkları kolay unutacağımı ümit ediyorum. Belki bir yaz aşkı bulurum. :))

Mersin'den Alanya'ya, dünya tatlısı arkadaşımın yanına geçeceğim. Seda'cım bekle beniiiiiiiiiii!!!! İki bayan neler yaparız neleeer... Çok özledim onu da.

Size maalesef güzel fotolar çekip yayınlayacağımı vaad edemiyorum. Şayet bir fotoğraf makinesi var evde çalışabilen. O da anneme lazım oluyor. Kuzenle artık çeker çeker dururuz. Ama onun bana yollaması, benim yayınlamam biraz zaman alır. Fakat bir günlük tutacağım. Gezip gördüğüm yerleri artık unutmak istemiyorum.

Hepinize benden iyi tatiller, iyi gezmeler. 2008 Eylül maratonunda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: